فایل نتورک

شبکه ای از مقالات معتبر برای شما!

فایل نتورک

شبکه ای از مقالات معتبر برای شما!

دانلود ترجمه مقاله همگن سازی احتراق تراکمی LPG و بنزین با استفاده از زمان بندی متغیر سوپات درموتور

دانلود ترجمه مقاله همگن سازی احتراق تراکمی LPG و بنزین با استفاده از زمان بندی متغیر سوپات درموتور

دانلود ترجمه مقاله همگن سازی احتراق تراکمی LPG و بنزین با استفاده از زمان بندی متغیر سوپات درموتور؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی مکانیک و خودرو در 27 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

دسته بندی: جزوات» سایر موارد

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 24

حجم فایل: 2,479 کیلوبایت

  • کنترل دریچه گاز
  • سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت
  • دانلود مقاله مکانیک
  • سیستم کمکی راننده
  • مقاله رشته مکانیک
  • دانلود مقاله مکانیک
  • مقاله مکانیک خودرو
  • مقاله مهندسی مکانیک

دانلود ترجمه مقاله همگن سازی احتراق تراکمی LPG و بنزین با استفاده از زمان بندی متغیر سوپات درموتور؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی مکانیک و خودرو در 24 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

چکیده:

ویژگی های احتراق و گازهای خروجی اگزوز در یک موتوراحتراق تراکمی تحت بارهمگن درعملیات سوخت با گاز مایع (HCCI) و (LPG) وبنزین باتوجه به زمان بندی متغیر سوپات (VVT) مورد بررسی قرار گرفت و علاوه بر این دی متیل اتر (BME) نیز ارائه شده است LPG با کربن کم و اْْکتان بالا است این دو ویژگی منجر به کاهش دی اکسید کربن بعد از احتراق از یک موتور (LPG - HCCI شده یک نسبت به یک موتور HCCI بنزین مقایسه میشود بررسی مزایا و معایب موتور LPG -HCCI انجام شده نتایج تجربی برای موتور HCCI - LPG نسبت به موتور HCCI بنزینی مقایسه شده است. (LPG) در پورت مصرف به عنوان سوخت اصلی در یک فاز مایع با استفاده از یک سیستم تزریق مایع است در حالی که

مقدار کمی از BME نیز مستقیما به داخل سیلندر در حال مرحله مکش به عنوان احتراق اولیه تزریق میشود. زمان بندی مختلف سوپاپ و مقدار تزریق سوخت به منظور شناسایی اثرات انها بر گاز های خروجی

اگزوز بود. و ویژگی های احتراق مورد ازمایش قرار میگیرند. فشار احتراق سرعت آزاد شدن حرارت و فشار متوسط موثر برای توضیف عملکرد احتراق مورد بررسی قرار میگیرد سوپاپ باز بهینه بازمان بندی برای حداکثر فشار متوسط موثر (I M E P) به عنوان λ مجموع کاهش می یابد شروع احتراق تحت تاثیر زمان

I V O بوده و قدرت اختلاط برا ساس λ مجموع می باشد که با توجه به راندمان حجمی و گرمای نهان تبخیر می باشد در شرایط غنی زاویه تتا از90 تا 20 درصد در موتور HCCI بنزینی است هیدروکربن و مونوکسیدکربن جزو گاز های گلخانه ای است که در زمان IVO کاهش میابد انتشار مونواکسید کربن از موتور H CCI کمتر از مورد HCCI بنزینی می باشد با این حال CO و H C در موتور H C C I L P G بالاتر از H C I بنزینی است.

  • مقاله مهندسی مکانیک
  • دانلود مقاله مکانیک
  • سیستم کمکی راننده
  • مقاله مکانیک خودرو
  • دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم
  • دانلود مقاله مکانیک
  • کنترل دریچه گاز
  • سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت
  • مقاله رشته مکانیک

ادامه مطلب ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد